Rawat Tulang Belakang Rosak, Dulu Terlantar Kini Dah Berjalan

Tak sanggup lihat mak terlantar, si anak terus mencari cara rawat tulang belakang. Kalau boleh dia mahu lihat maknya berjalan semula.

Ini kisah yang dikongsikan oleh seorang rakan kepada saya. Maknya berumur 74 tahun.

Tua bukan?

Mulanya saya ingatkan maknya terjatuh. Tapi sebenarnya ia lebih dari sekadar itu.

Maknya adalah penghidap kencing manis. Sudah lama. Dalam masa yang sama ada penyakit hypotiroid. Bagai jatuh ditimpa tangga, bila kini tulang belakang rosak pula.

Rupanya sakit kencing manis ini boleh tingkatkan kerosakan tulang belakang. Sel yang lemah membuat tulang mudah reput. Manakala, komplikasi lain seperti mata tak jelas dan kurang stabil membuat pesakit mudah terjatuh.

Ini adalah perkara yang sering terjadi bagi pesakit diabetes yang sudah lama. Samalah seperti mak kawan saya ni.

Doktor kata mungkin tak ada harapan untuk maknya berjalan. Tapi doktor kata boleh cuba ikhtiar lain.

Dia tanyakan pada saya tentang Vivix.

Bolehkah Vivix Rawat Tulang Belakang Rosak?

Saya tidak terus jawab boleh. Tapi saya terangkan dahulu macam mana Vivix boleh bantu maknya yang sedang sakit tu.

Di dalam tulang manusia terdapat dua jenis sel. Satu, sel yang bertindak membina tulang baru. Kedua, sel yang kerjanya memusnahkan tulang lama.

Apabila seseorang itu ada sakit kencing manis, sel-sel badannya menjadi lemah. Termasuklah sel-sel pada tulang.

Sel-sel manusia perlukan makanan yang baik. Jadi Vivix ini adalah makanan terbaik buat sel-sel badan manusia.

Caranya dengan;

  • membantu badan untuk hasilkan sel-sel baru yang lebih kuat dan sihat
  • membantu memperbaiki kerosakan pada sel-sel yang sedia ada

Secara langsung, apabila sel-sel dapat makanan yang cukup ia menjadi sihat. Tulang belakang yang telah rosak beransur pulih.

Saya katakan padanya cuba untuk ikhtiar dahulu. Baik atau tidak itu kerja Tuhan.

Tak lupa saya berikannya segala maklumat tentang Vivix. Saya beri masa untuk dia berfikir.

Bersetuju Ikthtiar Rawat Tulang Belakang Rosak Dengan Vivix

Esok pukul 12.28 tengah hari, FB Messenger saya berbunyi. Rupanya kawan saya telah bersetuju nak ikhtiar dengan Vivix. Dia mahu cuba rawat tulang belakang maknya dengan Vivix.

Bukan sebotol, dia nak terus dua botol.

Semalam lagi saya katakan padanya, kalau beli dua botol Vivix boleh terus dapat keahlian Shaklee secara percuma. Nanti tengah bulan dapat pula ‘cash back’ dalam RM38.00.

Bijak kawan saya ni, dia tak nak membazir duit bayar pada harga runcit. Jadi ahli, tentulah dapat harganya yang eksklusif dan sangat menguntungkan.

Saya minta butiran maklumatnya untuk terus saya daftarkan. Hari Jumaat saya berjanji untuk hantarkan padanya. Saya juga mahu maknya cepat-cepat mula ambil Vivix.

Tercapai hasrat, tepat pukul 11.30 pagi bersaksikan Masjid Taman Universiti saya serahkan dua botol Vivix dan ‘memberkit’ Shaklee.

Berpeluk sakan kami, yelah sudah 20 tahun tak ketemu. Dia kawan saya ketika bersekolah di Sekolah Menengah Taman Universiti dahulu.

Tambah seronok dapat tengok anaknya yang baru tiga bulan.

10 Hari Selepas Ambil Vivix

Sebagai Shaklee Independent Distributor yang bertanggungjawab, sesi follow up pelanggan adalah perkara yang wajib.

Isnin, 27 Mac saya Whatsapp bertanyakan khabarnya dan maknya. Saya tak mahu menaruh harapan besar, cukup kalau sekadar dia kata maknya lebih sihat. Yelah baru 10 hari kan?

Tapi jawapan yang saya terima amat diluar jangkaan.

tulang belakang rosak

rawat tulang belakang

rawatan tulang belakang rosak

Maknya yang dulu hanya berkerusi roda, selepas 10 hari konsisten ambil Vivix sudah boleh berjalan kembali.

Bayangkan sajalah bagaimana Vivix memberikan kesan yang baik, sedangkan umur maknya sudah 74 tahun. Sudah terlalu tua bagi sebahagian dari kita. Ada sakit kencing manis pula.

Sebab itulah saya selalu katanya yang Vivix ini adalah ikhtiar terbaik untuk sakit kronik.

Pilihlah Suplemen Dengan Berhati-hati

Di Malaysia lambakan suplemen sering membuat kita jadi keliru. Pilih dengan berhati-hati. Silap ambil bukan saja penyakit tak sembuh, malah jadi makin teruk.

Vivix Shaklee mempunyai jaminan 100% selamat dan berkesan. Bukan jaminan kosong, tapi jaminan yang Shaklee buat setelah beribu ujian klinikal dan saintifik dijalankan oleh saintisnya.

Telah yakin dengan Vivix Shaklee? Bertindak segera, dapatkan Vivix segera untuk rasakan manfaatnya yang sungguh hebat.

Dapatkanlah Vivix ini dari saya, bimbingan cara pengambilan yang betul dan konsultasi eksklusif diberikan buat pelanggan-pelanggan saya.

Saya akan berusaha sebaik mungkin memberikan konsultasi terbaik, itu janji saya.

Anda boleh hubungi saya,

Suriya Majid

Pro Shaklee Independent Distributor (Pro SID)

SMS/WA;

0167731892

Emel;

suriyaabmajid@gmail.com

Kenapa Vivix? Kerana anda berhak dapatkan yang TERBAIK>

 

3 Replies to “Rawat Tulang Belakang Rosak, Dulu Terlantar Kini Dah Berjalan”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *