Cara Betulkan Period Berkesan, Lebih Mudah Hamil

Perempuan bila period tak stabil, itu tandanya kurang subur. Habis macam mana cara betulkan period? Supaya tambah subur dan mudah hamil.

Payah bila period tak stabil. Nak kira bila hari subur pun tak boleh.

Tak masuk lagi, kalau period datang sekali banyak macam banjir. Tak pun jenis datang setitik setitik.

Boleh buat mood ke laut. Asyik rasa nak marah je kan?

Tambah teruk bila badan pun asyik lesu je. Balik kerja dah penat pula. Habis tu bila nak bersama suami untuk ehem ehem.

Kalau anda dah cuba macam-macam cara betulkan period. Tapi masih gagal.

Apa kata cuba cara ini pula. Pulihkan sel-sel di sistem reproduksi.

Senang saja. Ambil Vivix 1 sudu sehari. Bila sel-sel dah sihat, barulah period teratur. Telur pun tambah subur.

Nak kira hari subur pun mudah. Peluang untuk mengandung pun bertambah.

Cubalah ambil Vivix. Sudah terbukti ia adalah cara betulkan period yang berkesan. Sudah ramai isteri-isteri yang gembira kawan baik datang setiap bulan.

cara betulkan period

Nak cuba Vivix? Hubungi saya sekarang;

Suriya Majid

Pro Shaklee Independent Distributor (Pro SID)

SMS/WA;

0167731892

Emel;

suriyaabmajid@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *