Tak Rawat Endometriosis Penyebab Susah Dapat Anak?

Pernah tak anda terfikir, kemungkinan besar tidak rawat endometriosis menyebabkan anda susah nak mengandung.

Endometriosis ini menyebabkan anda jadi kurang subur. Endo yang kronik boleh menyebabkan cyst banyak tumbuh, terutama pada kawasan rahim dan ovari.

Mayo Clinic juga mengesahkan bahawa, 1/3-1/2 wanita yang ada endometriosis susah untuk hamil.

Tapi ini tidaklah bermakna anda patut mengalah. Jika anda berusaha pasti ada peluang untuk anda hamil dan menjadi seorang ibu.

Sebelum ini anda dah cuba macam-macam untuk rawat endometriosis tapi masih gagal. Endo tetap ada, belum pernah lagi disahkan mengandung.

Jangan kecewa. Yakinlah setiap sakit ada penawarnya, kecuali mati.

Mungkin inilah masanya anda ikhtiar dengan Vivix. Ia adalah sejenis suplemen dalam bentuk cecair yang ada tinggi kandungan antioksidan.

Vivix Rawat Endometriosis?

rawat endometriosis

“Alhamdulillah, cyst tu tak ada. Lepas check up dengan doktor pakar. Tapi hospital lain. Kat rahim doktor pakar O & G sendiri check dah tak ada cyst. Alhamdulillah.

Vivix tu ada lagi, tapi kan..ehem ehem…segan pula nak bagitahu. Suzi pregnant ni!”

Bayangkan betapa gembiranya Puan Suzi. Bukan 2-3 tahun dia cuba untuk hamil. Tapi 6 tahun sudah.

Pastinya berita ini adalah hadiah yang paling bermakna dalam hidupnya dan suami tercinta.

Vivix Tingkatkan Kesuburan & Hilangkan Cyst

Terbukti bahawa Vivix membantu menentang ketidaksuburan akibat endometriosis. Cyst ini boleh terjadi akibat tidak rawat endometriosis dengan baik.

Selepas ikhtiar Vivix, ia akan:

  • mengembalikan bentuk dan fungsi ovari, tiub dan uteres supaya kembali subur
  • menstabilkan hormon yang mempengaruhi kualiti sistem reproduksi seorang wanita

Kelainan Vivix ini ia bertindak sehingga ke tahap sel. Ia menyihatkan sel-sel badan, termasuklah pada organ penting peranakan rahim.

Apabila rahim dah sihat, maka lebihlah mudah untuk hamil. Nak tahu bila subur pun lebih mudah, sebab period dah stabil.

Anda pun masih ada peluang untuk rasakan apa yang Puan Suzi ini rasa. Anda juga berhak mendapatkan kebahagiaan yang sama. Bukankah zuriat akan menambah seri rumahtangga anda?

Nak cuba Vivix? Hubungi saya sekarang;

Suriya Majid

Pro Shaklee Independent Distributor (Pro SID)

SMS/WA;

0167731892

Emel;

suriyaabmajid@gmail.com

 

 

 

2 Replies to “Tak Rawat Endometriosis Penyebab Susah Dapat Anak?”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *