Kebaikan Vivix Untuk Pesakit Dialisis

Kebaikan Vivix Untuk Pesakit Dialisis

Julai 3, 2019 0 By Suriya Majid

Kasihan pada pesakit dialisis. Pernah sesekali terserempak dengan mereka, sampai ada yang terpaksa diusung menggunakan ‘stretcher’. Kalau yang ditolak menggunakan kerusi roda tu dah macam biasa.

Bila setiap kali nampak keadaan begini, pasti akan terdetik dalam hati “Alangkah bagusnya kalau mereka ni semua ambil Vivix”.

Bukan saya nak kata Vivix ni bagus sangat, boleh buat pesakit terus tak payah dialisis. Bukan tau.

Cuma Vivix ni kalau diambil secara konsisten, memang banyak sangat membantu pesakit-pesakit dialisis.

Ini Cara Vivix Bantu Pesakit Dialisis

1. Kekal Bertenaga

Biasanya kalau selepas menjalani satu sesi dialisis, pasti pesakit akan rasa lemah dan penat sangat. Sampaikan ada yang tak larat berjalan.

Keadaan ini berbeza dengan pesakit dialisis yang mengamalkan Vivix. Walaupun duduk lama 2-3 jam untuk lengkapkan satu sesi dialisis, pesakit tetap saja sihat.

Kalau masa dia datang tu boleh berjalan, balik tu pun dia boleh berjalan macam biasa. Cuba kita bayangkan kalau yang kena dialisis tu ibu atau ayah kita, mesti kita tak sanggup tengok mereka lesu dan tak berdaya kan?

2. Selera Makan Ada

Tak kurang juga ada pesakit yang rasa tak selera makan. Mereka kata perut penuh, keadaan ini adalah disebabkan oleh cecair yang masuk ke dalam perut semasa dialisis.

Perut jadi sebu sampai tak lalu nak makan. Jika masalah ini kerap terjadi pesakit boleh mengalami masalah kekurangan nutrisi. Ini boleh memburukkan lagi keadaan buah pinggang dan kesihatan pesakit secara keseluruhan.

Di sinilah pentingnya mengambil suplemen yang kaya dengan nutrisi seperti Vivix.

Antara nutrisi yang penting adalah anti oksidan. Ia berperanan untuk menyekat atau membantut kerosakan buah pinggang.

Malah ianya mampu meningkatkan kembali kesihatan dan fungsi buah pinggang itu sendiri.

3. Mengelakkan Komplikasi Dialisis

Ada beberapa komplikasi dialisis yang sering juga berlaku kepada pesakit.

Antaranya badan menjadi sembap atau bengkak. Ada juga pesakit dialisis yang mengalami gatal-gatal dan masalah kulit kering.

Selain itu, mereka juga berisiko mengalami masalah hubungan kelamin seperti mati pucuk atau kekeringan pada vagina. Tak kurang juga ada yang sakit kaki dan lutut, kesian sebab terpaksa solat atas kerusi.

Seboleh mungkin anda mesti tak nak melalui episod-episod yang sangat tak menyenangkan ini bukan?

Satu sudu kecil Vivix setiap hari akan menjauhkan anda dari komplikasi-komplikasi yang menyusahkan ini. Walaupun hanya satu sudu kecil, ianya padat dengan khasiat penting yang dapat meningkatkan lagi kesihatan buah pinggang.

Vivix 100% Selamat dan Semulajadi

Vivix ini telah dijamin 100% selamat untuk diamalkan. Tidak langsung mengandungi bahan-bahan bahaya seperti steroid. Malah ianya tiada gula tambahan.

Bahan utama Vivix adalah anggur muscadine. Ya rasanya juga seperti kulit anggur, ada sedikit masam, kelat dan manis. Sedap untuk diamalkan setiap hari.

Cara pengambilan pun mudah, hanya ambil satu sudu kecil sahaja setiap hari.

Cara Dapatkan Vivix Untuk Pesakit Dialisis

Anda boleh terus klik Order Vivix untuk membuat pembelian secara online.

Atau, jika anda mempunyai kemusykilan atau sebarang pertanyaan. Boleh terus klik Nak Vivix untuk terus ke WA saya. Atau boleh terus hubungi saya Puan Suriya 0167731892.

Terima kasih.